Kerron nyt itsestäni ja Seposta kaiken mahdollisen, mutta mennään suoraan asiaan ja aloitetaan Seposta.
Nimi: Sirius "Seppo"
Rotu: Tiibetinspanieli
ikä: 10kk ja 20pv
syntynyt: 31.12.2012
väri: Soopeli
luonne: Leikkisä energinen, pelkää vieraita koiria joten käyttäytyy sen mukaisesti ;)
Tässä on seppo kotona meidän sohvalla x)
Mutta nyt kerron itsestäni:
nimi: Minka Järvinen D:
ikä 14v.
syntynyt: 12.4.1999
Fanitan: Slendermania,Jeff the killeriä, Ylvistä ;D, ja Jesse Kaikurantaa :O
Kommenteissa saa kysyä mitä vaan jos haluaa :D Mutta eipä mulla sitten muuta kuin Adios D:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti