Kerron nyt itsestäni ja Seposta kaiken mahdollisen, mutta mennään suoraan asiaan ja aloitetaan Seposta.
Nimi: Sirius "Seppo"
Rotu: Tiibetinspanieli
ikä: 10kk ja 20pv
syntynyt: 31.12.2012
väri: Soopeli
luonne: Leikkisä energinen, pelkää vieraita koiria joten käyttäytyy sen mukaisesti ;)
Tässä on seppo kotona meidän sohvalla x)
Mutta nyt kerron itsestäni:
nimi: Minka Järvinen D:
ikä 14v.
syntynyt: 12.4.1999
Fanitan: Slendermania,Jeff the killeriä, Ylvistä ;D, ja Jesse Kaikurantaa :O
Kommenteissa saa kysyä mitä vaan jos haluaa :D Mutta eipä mulla sitten muuta kuin Adios D:
koirat&elämä
tiistai 19. marraskuuta 2013
Hei!
Noniin nyt sain blogin tehtyä! :) Tässä blogissa siis kerron elämästäni koirani Siriuksen, kavereiden kesken "Seppo". Eli siis kerron aina kun kiireeltäni kerkiän niin seposta kaikkea mitä saatte sitten myöhemmin tietää :)) Mutta minä olen 14-vuotias tyttö seinäjoelta ja harrastan ratsastusta,musiikin kuuntelua ja tietenkin agilitya ja aloitan näyttelyt ensi vuoden puolella. minulle tärkeintä elämässäni on Koirat, hevoset, musiikki ja kaakao :DD mutta postaan lisää sitten kun kerkiän. Moikka ;D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)