tiistai 19. marraskuuta 2013
Hei!
Noniin nyt sain blogin tehtyä! :) Tässä blogissa siis kerron elämästäni koirani Siriuksen, kavereiden kesken "Seppo". Eli siis kerron aina kun kiireeltäni kerkiän niin seposta kaikkea mitä saatte sitten myöhemmin tietää :)) Mutta minä olen 14-vuotias tyttö seinäjoelta ja harrastan ratsastusta,musiikin kuuntelua ja tietenkin agilitya ja aloitan näyttelyt ensi vuoden puolella. minulle tärkeintä elämässäni on Koirat, hevoset, musiikki ja kaakao :DD mutta postaan lisää sitten kun kerkiän. Moikka ;D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti